Living in my head

På måndag fyller min pappa år men vi skall fira honom imorgon- på kvällen åker jag till amanda. Sedan är det tisdag och då kanske jag o A  langar liseberg för att fördriva tid och få lite sommarkänsla i detta usla väder. På onsdag skall vi åka tididgt som attans till marstrand jag och LJ flickan min...
En så kallad roadtrip by bus. En laddad kamera och en söt vän på resande fot..inget kan gå snett. :D
I marstrand tänker vi käka lunch, ta långa promenader och förhoppningsvis bada och sola om vädret tillåter oss. :o
På torsdagen åker jag till Sthlm och är borta i närmare en vecka eller något. Få se hur långt det blir. Kul skall det iaf bliii.

Imorgon skall jag till ikea med päronen också. Vi skall tydligen ha ngn spegel till hallen-eller till mitt rum eftersom min mamma tog MIn . Jaja.,,
Sitter på min fluffiga säng och lyssnar på 42 av Coldplay. Gaaalet bra låt....faaktiskt den bästa av deras nya om ni vill veta.
Ikväll har jag sett på Juno OCh guldkompassen. Bästa filmerna som gjorts typ!
Måla naglarna måste jag också göra imorgon. Den rosa färgen jag har nu har ingen karisma alls. Vet inte vrf jag skriver att jag skall måla naglarna det är ingen som bryr sig endå. Men jag kände jag måste få det sagt. Nu har jag suttit på min for i närmare en timma och har inget som helst blod i den. Käns sådär :// men men

Nu skall jag upp o gå lite, kolla på lite film kanske /fejsbok och sedan sova!
Började läsa på tre böcker igår btw. En geishas liv (suck hard) och innan solen sjunker. Handlar om en kille sp, blir kär i ett troll (oooookej)

Nja, håller mig nog till Elle.......ooooj vad min syster skulle dö om jag sa den meningen högt..

ensistasak
Förlåt min  kära mandis, jag är bedrövlig. Älskar dig och det vet du.

PPPPPPPP USSS PÅ ERRR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0