Sugar and spice and everything nice

Hej alla glada. Jag har precis sett lite Gossip Girl för att fördriva tid;D Idag fyller min F år! (tänkt er att det faktiskt är morgon nu)
Jag skall nog sova tom lunch imorgon. Skulle vara skönt det ;P Sedan skall jag ta mig upp och äta hallon/jorgubb frukost!
Har talat med min A också idag. Visar sig att knyttet är sjukt...ikke bra! Skall ringa och tracka henne imorgon och se om hon mår bättre! ;D Tog lugn hemmakväll idag och mös. Goigt var det skall ni veta!...

DAGENS ROLIGA JAGHARTJUVLYSSNAT

Bussen:

blond- Du vet amanda JL, Amanda Johansson duveet.
brunett- va, nej....vem?
blond- hon brukade vara blond men jag tror hon är brunett nu!...gick typ på montessori.
brunett- vet inte, vet kanske när jag ser henne.
claras första tanke- omg nnnu kommer gossip om om mands.
blond- aa, i allafall...hon bor i fetaste huset längst ut i draget nu!..det e ett jättefint hus verkligen!

Kääääändis A?

(fnisssssss)








Go´kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, jag är legend i onsala

2008-07-11 @ 23:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0