Tillbaka från underlandet

GALENskap att jag inte har bloggat på en halv evighet, har bara inte haft tid.
Vill bara säga tack till er som läser min blogg trots dess ointressanta innehåll ;-)
Nu är det lite lugnare här fram över så då ska jag försöka updatera och skriva några rader mer refelbundet. Ligger i min säng efter en kväll men z, Jonis och Johan. Där hälften av oss hade kärleksproblem..men det är så det brukar vara efter ett långt sommarlov ;-)

Igår satt vi på min altan och tog ett glas vin och småpratade om lite allt möjligt men amanda fick oss att svära på att vad som sas/hände stannade i huset. (hahaha)

Nu har 900 människor gnatat på mig om att jag skall blogga och det visade sig att jag har fler läsare än jag trodde på moas och mathias avskedfest ^^
 
Her kommer iaf lite av sommarens tokigheter!
kiss kiss!♥




Amanda på studenttrappan utanför aranäs en varm Junidag. Om jag inte minns fel fortsatte dagen med vandring till konsum för glass den dagen :-)






Värmland.







Amanda och jag hemma på Springonion street i Fjärås-




Hemma hos Coffe Josefsson där vi spelade och langade O.C. Jag sov vid allas fötter, jeeej






JL o jag gangstrar i min säng. T och smöshgås, samt digestive med ost...hur gott som helst. 




Jag har mer mer som skall läggas ut och blogga om men jag orkar inte ta allt på en o samma gång ,som vår käre vän Per G säger, för då blir det inge rööligt ;-)

Igår var jag med med min bebis Jonas, vi langade sol och bad för Jonis del med hans mycket trevliga killkompisarr. Sen åkte vi hem, jag plattade jonas hår med Johan och kollade senare på Surfes up (hur söt som helst) :-)
Idag var det meningen att familj. Holmberg skulle ta en roadtrip till Danmark för lite Q-time tillsammans men pga mors förkylning bangade tre av fyra. I stället blev det bad med båten på torholmen. Jag och charles snorklade ..^ ^

Imorgon skall jag jobba och sedan på Mamma Mia på Scandinavium!......ska till J sen förhoppningsvis.Funderar på att gå upp tidigt för att hinna sola innan jobbet. :)

Min JL flicka är i Danmank på storsegling o jag saknar henne<3
 NU ska jag lägga mig och läsa och sen sova.

Fan, har saknat bloggandet!!!!
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS









♥♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥  ♥ ♥  ♥ ♥  ♥ ♥ ♥  ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥   ♥♥  ♥ ♥♥  ♥ ♥  ♥  ♥♥  ♥♥  ♥  ♥ ♥   ♥♥ ♥  ♥♥ ♥

Kommentarer
Postat av: zinga

hahah nu har du allt skrivit så vi teg! crazya bilder asså, tur att du inte la upp den på mig o mina boobs ;)

2008-08-01 @ 01:16:15
URL: http://mandasz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0