Dagens bloggande

Idag tog jag på mig en ansiktsmask som gjorde att jag gräät:(...den var kall o obehaglig. inte bra alls på något sätt!
Jag och mjin far har tryckt i oss mat o kollat på motorcykelprogram. Min stackars pappa e sjuk o jag tycker synd om människan...

Skall dock överge honom nu eftersom jag skall till Z för lite pajätning, om hon sparat ngn till mig dvs....not;D
Måste säga att jag saknar min klass lite och undrar vad ni har för er där ute. Sofie träffade jag på Ikea(en rolig historia btw) , madde och palle pratar jag med på msn /Hampii

Olof pratade jag senast med på misommar, marcus 2 sek på msn och mathias har jag alltid lite koll på!...just det, Moa e i Kroatien och amanda äter kamel.;)
(fniss)..lite koll har jag allt kanske;)

Om några få veckor skall jag till Stockholm. Vad ska jag göra?
svar:
Jag skall rummla staden och ut i skärgården!...hoppas att det blir sol barrrrra


Kisses are sweet boys are not...PUSSPUSSPUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0