Dumheter värda att läsa om

Ligger i min säng med 8 kuddar, och då menar jag inte sånnadär hårda mest obekväma kuddar med hårt mojs på utan vanliga soviskuddar;D...(dock eeehhj dun, tål det inte)  Man sjunker ned o kan inte andas!!
Det är samma med duntäcke, bara att det inte är du som sjunker ned denna gång utan själva täcket som inte lägger sig sådär luftigt o skönt utan kväver en. Blää på det!

Har varit o sett sex and the city filmen som var goans bra!!...Alla var så himlans söta, speciellt carrie men också charlotte självklart ;D
Hoppas att det inte kommer en till bara, skulle vara så himlans typiskt av HBO attt göra en till för att tjäna pengar men så blir det ingen bra film utan bara ett utdraget slut av serien. No good mate

Idag tryckte jag och min mor i oss mat på blomstermåla elr vad det nu heter och kollade på GKSS kappsegling o solen. Fint var deeet;)

Nu skall jag släppa datorn eftersom den gör min mage så galet varm (fniss) o kolla på the pursuit of happyness en gång till. Jag vet inte vad felet är (om man nu kan kalla det för fel) men jag älskarrr filmen. Hade glömt hur bra den var tom vi började prata om den för några veckor sedan. will smith=go ;D
Skall också ge er månadens låtlista i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0