Kick as-Pic

Jag har inget roigt att skriva om för tillfället men ger er här bilder jag samlat på mig på min dator under åren :D
  Jag rensade hela saken när jag hade lite tid över när jag var i värmland (circus 40 h) och gick då i genom alla bilder. Allt ifrån min 15 årsfest i Fjärås till konstiga pic tagna från internet..
15 års festen kan jag nog bespara er (aaaa) mewn her kammer lite ånnat puckat














None

(L)
//Ofta att jag inte hade varit bra som jude



   



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0