Snoriga armar och en randig kind

Det är söndag och jag har varit hos farfaren och farmoren där jag (btw) fick ett guldarmband i fetaste modell som jag ser ut som en gatudansös med ;D...så shnyygigt
 
Har pratat med min kära JL flicka och saknar henne som få!..skall träffa henne imorrn för lite kaffe på stan och gbg stadsvandring;) Sånna dagar brukar vi kalla Clarissa-Mandy dagar och ingen annan är välkommen att joina så ni vet. ;D
Eftersom mina föräldrar jobbar så har ingen tid att planera deras semester och därför håller jag på med detta nu!
 Tåg till Bandol kan bli bra!......gud vad ordingsam jag e . Riktigt bra på att organisera kan man säga med andra ord. Pallar jag inte int kan jag jue alltid börja jobba på Resia.;D

ROligaste citatet idag när min farbror som heter Carl Johan som gick på samskolan en gång i tiden häller champagne över hela sig och säger " aa, men det är jue så vi gör det på sam, sprutar champagnen"...
fniss!



Gårdagen var ball den med....eller nja. Jag fick målat "underbar människa" på min hand som inte går bort och en bonne hade fimp på mitt ben (hon märkte inget heller). Kändes sådär kan man säga. JL tuckte att jag skulle sparka henne i huvudet. (aaa haha)
såååå brutalt...not!
Skulle nog ha gjort det om hon inte senare den kvällen erbjöd mig körning hem. ;D sött endå

Nu skall jag fortsätta med mina pärons semesterplanering!
Mitt rum är 100 grader varm, jag kommer kremeras snart till aska. Let´s hope not endå.;)

Här kommer lite sköna dagens pic för er som vill ta er en titt
Simma lugnt folket

PUSSPUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





















^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

snutt

2008-06-30 @ 01:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0