Solisen

Sitter här nu och tänkte skriva fåtal väl valda ord till er som inte kanske uppskattar bloggen min men iaf läser den. Det är måndag, tisdag, ledig onsdag, torstad, ledig fredag då nationaldagen infaller. Veckan efter är det måndag, tisdag och skolavslutning på onsdag. Då blir det förhoppningsvis lite mys på stranden med nära och kära. Får hålla tummarna små för vädret också eftersom de säger att detta fina juniväder skall ta sitt slut inom kort. Jag skall jobba nästa vecka så då kan det gärna få regna lite men efter det skall jag till Arvika och bada näck i närmsta sjö-)
Det är gaalet varmt ute och jag gillar inte när det skall vara så, det får gärna vara lite blåsigt. Hittade min gamla mp3 och sitter nnu och lyssnar på lite låtar som man helt glömt. bl.a. I can´t make you love me med Nancy Wilson och Organism12;)

Såg Jumper igår på datorn och vill bara säga att Hayden Christensen är det snyggaste!....filmen var sjukt bra och Rachel Bilson var söt som socker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0