Sunkissed

Idag har det varit stans mest udda dag pga esteter som anföll mig under lunchen. Eller det var en estet men det kom en till. iaf, emon var hög på ngt och jag blev rädd. Började springa genom halva bamba och han förljde efter. Till slut skrapade jag ihop pengar till hjälp av emma hä och lyckades muta bort dom.

Foffo och hjälp mig lite med min sköna efterfest och vi har tittat på lite patetiska pics på andra människor. Nu har vi geografi men eftersom det är nästan sista lektionen och vi pratar betyg blev det lite ledighet nu innan engelskan. På engelskan skall vi spela ngt spel som jag kommer äga på och även där prata betyd. Hoppas att det inte går allt för dåligt.
När vi sedan slutar skall min bror hämta mig och jag skall tvinga honom till att köra mig till nya Ica Maxi. Vet inte riktiigtvad jag skall göra där men ngn finns alltid att köpa. Min mamma åker till min pappa i Malmö i eftermiddag så jag har hela huset för mig sjäälv. Känns tokskönt. Bror e hemma en dag dock men det kan jue vara mysigt det med.

Imorgon är är student för vissa och jobb för andra. Skall jobba halv två och det kommer antagligen bli ganska roligt!;)
  På fredag är det nationaldagen och det skall bli ....jag vet inte vad det skall bli om jag skall vara ärlig men ngt händer kanske. Ledighet kommer inaflla iaf:D
  När jag kommer hem idag har jag inte myket på ppluggfronten som turen är. Skall göra ngt som jag borde gjort för två veckor sedan och sen är det finitoXD
När jag kommer hem skall jag också springa lite, låter kanske jobbigt för er som är lata (som jag var förr) men när solen skiner är det faktiskt ganska motiverande.- )---fniss---:D)

Nu skall jag kolla lite fejsan, peta amanda i ögat och ha det gött i solen

pusspusspusspuss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0