Juniiihändelser

Förlåtförlåtförlåt, jag har inte bloggat på 30 vårar (har varit lat)

Juni månad har varit bra, skolavslutning, jobb, mys och midsommar. Så Juni skall vara helt enkelt! 
Systrami är i Paris och spenderar pengar och jag sitter i mesSWE och vill ha solen tillbaka. Om det inte hade regnat så mycket hade jag nu varit påväg till staden för att träffa F!...kanske göör det endå om jag orkarr

Midsommar var bra, amanda kom hem samma dag från americat och vi åkte till vallda med andra söta flickor. Efter vallda sprang vi över en åker till en buss, jag glömde mitt paraply på festen :(
Sedan for vi till Gottskär där  vi en stund satt på en brygga (kallt) och kalasade sedan resten av natten till gamla godingar(fniss). På vägen hem träffade vi en annan bloggare som visade mig och Amanda ett ställe där han brukar sitta och se solen gå upp över draget. Han tyckte Amandas hus var fint men lite för modernt....hahaaa,
Trevligt var det iaf!
Vi var gaalet hungriga men bestämde oss för att vänta tom frukost då konceptet var att vi skulle vara dubbelt så hungriga och frukosten skulle vara dubbelt så goare!

Sedan cyklade jag och JL hem på hennes rangliga cykel, träffade randomheter+ en kille som vägrade släppa handen min. " Jag och Zingaropoli KOnfade ihop"!...lol

Så mycket dumheter! ;D

Vi gick och la oss, sov goast och vaknade vid halv nio. Klev upp och cyklade till Göttskär livs där vi skulle köpa efterlängtad mat. Göttskär livs öppnade 11 och vi satte oss på en bänk och drack cola gömda under mysbyxor och hoodies. (av anledning) ^ ^
Sedan köpte vi bröd på amandas jobb och satte oss i hennes fönster för frisk luft och lite havsanda. Amandas pappa kom och var så himlans mysig. Han skrattade högt när han fick höra hur hurtiga vi varit som tagit oss och köpt bröd. Amandas syster fyllde år, jag gav henne ett tuggumi i 19 års present!

Nu tittar jag på 7 th heaven och önskar att regnet skall sluta falla så jag kan ta mig ut, Måndag trots allt ;

Skall blogga lite till senare också eftersom jag har en alltför rolig händelse att skriva om! (blink)


SIMMALUGNTSVERIGE






Anna är i Paris, jag hoppas att allt går bra och att hon har gaalet roligt! Kommer sakna henne dock.;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0