Between fact and fiction

Igår for jag till Zingaropoli och tryckte i mig hennes goa PAj med blåbär o joohgubbarrr. (tjockisen sparade paj till mig;D)  En jävel på att baka e hon;D
Vi krashade i soffan och kollade på the incredibles. Tog paus och gick långpromenad till mandz gamla dagis med nickibebisen (naaaaw) not
 Efter kalla ben, allvarliga samtal och slutet på filmen hade vi passionerat sex i amandas säng (nooot) eftersom amanda var för lat-----aaaa hahah
 
Vi gick upp i tidig tid och langade GBG för lite "hejjagvillmåbra-shopping" , fika och sovning på pendel.

Vi lyckades flirta sönder killen på NK som (först) vägrade låta oss byta amandas lillebrors byxor. Efter fjolliga skratt och "huvudetpåsidanmedettleende"gesten fick hon byta;D
STOrt tack till blondi på Henry Loyd!

Jag köpte självklart en fab-klänning och söta underkläder (sjömansinspirerade) ??
(Amanda köpte också thexxi underwear) för er som vill veta! ;D

När jag kom hem kommer jag på att jag glömt nyckel och får ryckET!.....bestämmer mig slutligen för att ta mig in genom badrumsfönster på nedervåningen. Bra gick det inte men In kom jag spänstig som jag är. Amanda ringer och skriker i telefonen "DU LEVER???".....:)
Tappade dock telefonen i tvål...:/

Nu har jag städat rummet mitt och ätit pasta med päronen. Imorgon skall jag och min mor se sex and the city filmen, har inte hunnit än och är dum för det  eftrsom jag har alla boxar.  Men men. Anna hade sett den Paris och sa att den var apbra.;D

Bild på klänning kommer nog snarast men inget kan jag lova eftersom kameran är i Frankrike över veckan.:///
  JUST DET: F.L borde vara mer sexuellt avhållsam ;D!!.....farmor clara talar för dig


Här kommer DAGENSROLIGACITAT
sponsrat av Amanda Zingaropoli

vi sitter på pendeln o amanda tittar ut genom fönster o säger, undra vem det är som sitter o gör jeanstyget. Någon måste jue sy det!

söttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttlol




XOXO
Er C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0