Nyanser av din älskling

Tillbaka till brunett, haha, njaa......brunett har jag nog alltid varit (mer elr mindre) men nu har jag ganska mörkt hår må jag säga. Sexigt påstod en viss person (fniss=) men bra blev det iaf! ;D
  Jag har haft stadens kuddkrig med min far i päronens säng. Jag vann eftersom min pappa är fjolligt kittlig. lol

Imorgon kommer anna hem från P, låt oss hoppas att hon haft det bra!
Skall träffa A på dagen imorgon och sedan rummla staden med min kära F som jag inte träffat på evigheter. (L) Just det här kommer den utlovade låtlistan för er som sitter hemma glor.;D PUSSPUSSPUSSPUSS

SÅNGER4SWEET

Städ/dans/roadtripp

Moloko- sex and the city soundtrack
17- Veronica Maggio
Stopp - Veronica Maggio
Gammal sång- Veronica Maggio
All the things she said- TATU (lol jah vet)
Mr Tambourine Man- The Byrds
Homecoming - Kanya West vs. Chris Martin
Hotel California- The Eagels
Touch the sky - Kanya West
With Me- Sum 41
Before you know it- Adam Tensta
Shout- The Isley Brothers (wedding crashers soundtrack)
Pop the glock- Uffie
Anarchy in the U.K- sex pistols
Top Dogz- Looptroop
Dangerous- Akon
Sexy can i - Ray J vr. Yung Berg
Lip gloss - Lil Mama
Shawty get loose- Chris Brown vr. Lil Mama
Paper planes - M.I.A
Kate Nash- Foundations



Sova/ledsen/förkyld/Pill

About her- Malcolm Mclaren
Månskenregn- Veronica Maggio
Jajaja- Veronica Maggio
Kvällens sista Cigarett- Veronica Maggio
Love Theme- Titanic Soundtrack (fniss)
Tonight -Lykke Li
Summer skin- Death cab for cutie
Lack of color - Death Cab for cutie
Dream on- Aerosmith
1234- Feist
Feel it All-Feist
Angie- Rolling stones
Sweetest girl - Wyclaff Jean vr. Akon
Dag för dag- RMK & Sober
Just for now- Imogen Heap
Godnight and go- Imogen heap
Hide and seek- Imogen Heap
Whatever- Elliot smith
Follow you in to the dark- Death cab for cutie
Comptine D´un Autre Ete L´apres Midi- Amelie Poulain soundtrack
Håkans nyaste platta ;D
Pechalbel canon- Bach (piano och orginallåten)
;D

Thexxi tapåsigklädermusik ;)

Suffocate- J. Holiday
Fatal - J. Holiday
Be with me- J Holiday
Ansgar och Evelyne - Kent
Do the right thing- Adam Tensta
This time tomorrow- The kinks
Le belle et le bad boy- MC solaar
Ryan Adams- Come and pick me up
Ambush in the night- Looptroop
C.R.U.S.H.- Ciara
Next to you- Ciara ft. R Kelly
Closer- Ne yo

Nu orkar jag inte skriva mera för jah blev så himlans trött i armen min. ^^
Som ni märker hade jag lite tråkigt........




Sov gott

//C

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0