Efter mina år med världen vid mina tår

Efter skolan vill jag hinna göra saker.


Jag skall främst vandra. Jag vill vandra i berg och i skog. Jag skall också ta mig runt i Europa och besöka Paris om jag inte hunnit göra det innan studenten.
Jag vill ta mig till  Indien och Kina. Jag vill se kinesiska skogar och japanska berg.
Jag vill se Anderna och bo i en annan stad med andra människor. Jag vill fotografera och hjälpa någon jag inte känner. Jag skall klara mig utan telefon i mer än 26 timmar och inte klaga.
Jag skall ha fotriktiga skor på mig för att göra min pappa glad och när jag kommer hem igen skall jag vara vis.
(Samt, druckit ett årgångsvin och slutat gilla Martha Stewart)
hah....



När jag kommer hem skall jag nog studera journalism eller modevetenskap. Kommer inte bli politiker och inte bo i Kungsbacka Kommun.
Efter 10 år skall jag baka på heltid.
....kramis



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling, vi båda vet att du aldrig kommer att ta på dig några vandringkängor. ;]

2008-03-16 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0