I smile like i mean it

Idag är det första vårdagen! Mys är det.....
Sitter här i soffan innan skolans början och tänkte att jag skulle blogga lite, har inte gjort det på ett galet tag.
  Det är ganska schyst dag idag....inte så lång.

Vet inte varför jag inte har bloggat. Har bara inte haft någe bra att skriva om.....
Har saknat våren hela vintern. Inte bara att man kan ta på sig en tunnare jacka och skor, man mår bättre med sol är min teori.
Helgen har varit lugn, har inte gjort två knop.
Skall nu åka med min bror till skolan........gött att slippa buss.

G   L   A    D     V   Å   R   D   A   G

Kommer kanske också blogga om A´s tabbar förra veckan. Får se hur uttråkad jag är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0