Regn

Nu går min buss om en kvart men jag vill hinna skriva två rader innan. Jag missade min buss i morse(inte bra)Jag tror inte att den kom över huvud taget. Jag var där typ7 minuter innan....jaja, what to do.
Idag är det onsdag och jag har en mycket kort dag...skönt är det. Det regnar ute så jag får grabba ett paraply på vägen ut. Har laddat ned braig musik som jag  mysa med på bussen.

Denna morgon har jag pluggat matte och tittat med ett öga på "säg att du älskar mig". Jag hatar den filmen. Budskapet är väl viktigt men skådisarna är såå käääsa. Jag blir jue arg.

Men vad kan man förvänta sig av svensk film.
  Nu måste jag springa. Kan inte missa denna buss också.


HA EN BRA ONSDAG
kramis





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh tack så mycket!:)
Ha det bra

2008-03-16 @ 18:24:36
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0