Saturday night Mölndal och lite till



Spenderade gårdagen i goda vänners lag lokaliserade i Mölndal. Liten klänning och en pendel senare befann vi oss på dansgolvet. Alla mina flickor var shnygga och vi hade galet roligt!
Självklart glömmer jag kamera och tog själv inga kort. Skall dock scama andra som hade kamera med sig på kvällens fotografier.

När vi skulle dra oss hemmåt senare regnade det, tur att vi fick låna Sofias paraply!
Lisa och jag blev avsläppta av mathias generösa föräldrar på el statione men missade vår buss. Bestämde oss för att ta en sväng in till rumpan och fortsatte kvällen där.
Lisen och jag tog sista bussen hem till mig och langade macka och fil, samt en varm duch. En av kvällens höjdpunkter var när jag slår huvudet i en j**la tavelram i en bokhylla och fick feta märket i pannan. Det gjorde inte ont heller för än jag såg märket!......lite kul var det dock.

Lisen och jag åt frukost i form av min fars pannkakor och laddade ned goig musik. Nu skall jag plugga och imorgon bär det in till gbg för lite lunch med systra-mi.
Jag ser idag ut som om jag varit med om street fight med min panna.....ej charmigt.

/Love Clara



image251





H  A   E  N   F  I  N    S  Ö  N  D  A  G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0