Sol

Vaknade i morse klockan 12 till fint fågelkvitter, läste damernas värld till halv ett och gick sedan upp. Skönt att vårvädret ville komma fram till påskhelgen i allafall.

Nu skall jag till min farmor och farfar!...mys skall det bli. Vet dock inte vad jag skall ha på mig men något hittar jag nog i min garderob. Försöker gå in på Halens hemsida men det har varit något tekniskt fel hela gårkvällen och morgonen. Får ta och försöka senare......
Ikväll kommer The Devil Wars Prada på Canal +, det får inte missas. Älskar den filmen och boken är klockren.


Gå ut och få lite sol idag ni som kan, man vet aldrig när snön kan komma igen!


//Kram

C



Kommentarer
Postat av: ellenh

men det var riktigt kallt :(

2008-03-23 @ 23:33:36
URL: http://ellenh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0