Stay my baby

Har nu vari hos min farmor och farfar. Varför jag inte tog några kort på mig själv innan kan jag berätta. Jag såg crap ut i håret. Hade dock systramis Odd Molly på mig så jag såg nog inte helt bedrövlig ut.

Fyndade fina väskor i min farmors garderob. Dessa skall clara-invigas snarast.
  Nu sitter jag här efter att ha städat mitt rum som en dåre och tittar på lite action på tv.  Hur mycket pang och eld kan man ta med i en och samma film??

Mina syskon har redan krypt i säng och min katt ligger som något dött på mattan....söt är han endå. Imorgon är det måndag och jag skall ikke göre något.....skönt skall det bli.

På Torsdag åker päronen till Egypten och det blir bara jag och Charles hemma. Fem spänn på att huset kommer se ut som "hej kom och hjälp mig nu" efter två dagar eftersom varken jag, liksom Carldol inte är fans av städning.

Håll i hatten så ses vi

C





Kommentarer
Postat av: a

heej stampii.
hoppas du mår bra trots ditt depserata sms förut ;]
se till att vara inne på msn ikväll så att vi kan prata.

2008-03-25 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0