zaaama zama murder zam zam

Har nu ändrat min blogg lite. Vet inte om den blev så bra men en föränding känns alltid nytt!
Talat med Amanda från Portugal, saknar henne lite nu. Lite avis på henne som är nära värme.´

Idag har jag tryckt i mig mat.....ej så mycket godis som jag trodde skulle hamna i min lilla mage dock.:-D

Har också denna påskafton sett Livet är underbart. Har sett den många gånger innan och den är alltid lika bra!

Nu sitter jag och lyssnar på lite music och funderar på att langa en skivsignering på Rock House på tisdag. Det är Håkan som står för pennan och det förvånar mig inte om jag står först i kön med alla emos. 
Nya skivan är gaaalet bra!

Imorgon skall jag till min Farmor och Farfar för lite påskdagen lunch + ett firande av min födelsedag. Kom ihåg nu att jag glömt ringa mina morföräldrar idah!...ej bra
Skall ringa den imorgon och säga hej.

GODNATTNUSVENSKAFOLKET

//ses

C





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0