A day with JL

hej alla sommarbarn!
claras kärlek amanda här som skall berätta om denna underbara A-DAG'S tisdag.
morgonen börjar med att clara ringer och väcker mig för att berätta att hon är i kba för att införskaffa lite nödvändigheter som vi behöver denna dag.
jag åker till frisören dit clara sedan anländer föratt helt klart godkänna min nya hippie frisyr. efter mitt frisör besök går vi in på hemköp där även jag ska införskaffa lite nödvändigheter. sedan begav vi oss till mitt hem i gottskär/draget för att ha picknik på min altan med det glittrande havet och alla små båtar som utsikt. det vi förträrde var oliv ciabatta med philadelphia ost, jordgubbar, coca-cola med is samt glass med chocklad. mycket mys.
sedan fick jag en testlapps crazy idé att färga mitt hår så att det överenskommer med mitt IQ. nämnligen blondt! ( ta det med en nya salt, jag är själv medveten om att jag är rätt klipsk! ^^) )
så jag tvingade clara att dra ut allt hår ur hättan och sedan blanda i blonderingasfärg. men vad vi inte hade räknat med var att det skulle bli så otroligt liiiite kräm, och håret känns ganska stelt och torrt nu. men vissa av slingorna är faktiskt blonda, får hoppas på bästa resultat!
clara vill flika in om dagens roligaste händelse - nämnligen då hon sitter på kba station och blå express anländer och busschaffören sliter alla gardiner i hela bussen och går ut och kastar dem i papperskorgen.
clara funderade på att låta gardinerna slinka ner i väskan och ta med dem till mig så att vi skulle kunna sy en klänning som mitt slöjdprojekt. men, efter en extra tanke valde hon att avstå, vad skulle claras mamma säga om clara stal material från claras mammas buss!
jaja slutet gott allting gott säga det väl, nu skall clara traska tll bussen och jag skall ta ut hårfärgen om 20 min. sedan skall min kväll spenderas åt att plugga (not)
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: bloggens ägare

lol

2008-05-27 @ 21:58:01
Postat av: bloggaren

frågan är vem som är lol egentligen

2008-05-28 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0