Clara (L) Mys

Ligger i min säng, har mina blommiga sovshorts på mig. Dom e vita med gröna kvistar med gula blommor på.
- och jag har mitt fönster öppet, kan dock höra bilarna här ifrån:/
Alla andra sover och jag lyssnar på the ramones, lite mys.
Har precis duschat och haft ett nytt sånt här shower moys. Hela jag lukat rosor, hur gott som helst. Borstat tänder, målat naglarna och ska nu sova. Mysfaktor 1A

Godnatt alla små änglar och dröm om mig




♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Du tror inte på det här, eller hur?
Men visan handlar om okända djur.
Många är långa och svåra att fånga,
många syns inte men finns ändå!
Många är gula och fula och gröna och sköna
och röda eller blå.
Många är stora som hus eller så,
men dom flesta är små ,
mycket små, mycket små.



//Hälsningar från Olle the man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0