Gäsp

Vaknade av att en solstråle stack mig i ögonen runt 07.00 
  Snosade  en stund innan mor och far undrade om jag skulle med till båten. Ville men har andra ting för mig idag. Jag skall städa mitt rum eftersom det skall göras om denna vecka, plugga matte, göra klart mitt tal tom morgondagens sv lektion och hinna få lite sol på altanen.

Jag är sugen på att köra tema fest här snart. Vill dock inte ha det hemma, men det är på något vis bäst. Lokalfest e så himlans jobbigt. ;/

Sitter och tittar på "Gone Bad" på femman. Tänk så de beter sig på tv ;D
Facebook har blivit lite småtråkigt och msn är smålame....skall ta på mig lite kläder och ta mig till staden kba nu.
  Jag har ingen koll, jag hittade inte min dator i morse. Fick jue panik tom jag såg att min syter haft den till skype med sin väninna. ...hue
Nej, måste starta min dag nu....


SIMMA LUGNT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0