Ledig fredag

Har idag varit på freeport med systrami. Dagen började med att vi klev upp o åt frulle i solljuset anna o jag. Tittade på en dok om fångarna i USA som blev toterade tom vi insåg att vi var sena till vår buss. Drog på oss kläder och fick springa till bussen. Träffade en kille som hade skåpet bredvid mig i 9 an som jag tvingade ta ned en sydstatsflagga. Han o jag blev lite kompisar efter han tog ned den. ahaha..konstigt

Vi köpte 500 saker där av en superfin klänning som jag inte vet när jag ska ha..men så är det. Det kommer nog en dag.
Sitter nu o lyssnar på lite mozart här o e mys. Klockan är snarast tolv och jag fattar inte det, Känns som om den e 9 eller 8 kanske. Va skönt det är med lite lugn music. Blir jue helt trött.

Annas andra hälft e på budda-lek o skoj så hon e hemma för tillfället. De  e aaasmys!
Calle flyttar imorgon igen.. tomt de ska bli utan barnen Holmberg i huset.  Funderar på att ha vår fest nästa helg. Kan jue bli  hur bra som hels!....not but hot


Nu har jag skrivit stadens längsta inlägg så nu får ni nöja er med mitt bidrag till stil o finess. Vill gifta mig!

Måste jag vänta typ 10 år!....va e grejjen?

ha....


en dusch, lite pj och sedan sängis...skall nog se om senaste gossip girl avsnittet...!


//Have it

Även om det låter klyshigt och jag helst inte vill säga det så älskar jag er. speciellt min anna, men det vet hon.



                      image291




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0