Lugn Fredag

Har varit en bra dag. Sista fredagen i ettan!,,,,känns som de inte varit så många endå:/
Sofie, Emma Hä och jag langade hemköp och hyffsat god Mer som Sofie påstod var det godaste på denna planet!Det har varit tydlig värme idag och jag som kastade på min svarta kalasbyxor....ikke bra, tur är att Aranäs är svalt.
  Sitter nu och kollar på Oceans 12 som många andra gånger och äter jordgubbar som smakar vatten. Idag somnade jag  när jag kom hem och missade slutet på en film. Jag kommer inte ihåg vilken film det var men jag vet att jag blev mkt ledsen när jag vaknade till eftertexterna iaf.:(

Kommer sakna spett så himlans mkt!......vi kommer nog ses mycket på lovet endå men det är inte varje dag:/ Nästa termin=höst=plugg=2:an?....och vad händer i 2:an.
Många säger att 2an är roligast och andra att det är mellanspel. Får se vad som händer men först har vi sommaren...

Är så himlans skönt att bara sitta hemma. Skall rensa min musik på datorn, ta bort kläder jag inte använder ur min garderob och göra färdigt lite skolarbeten om jag nu har ork till det....not.
Skall ta och ringa friddolin och se what she´s up to!...säkert bus
Imorgon får syrran hund....fransk bulldog för att vara exakt. Det står mellan namnen Sigge och Nils.;)
Kanske lägger upp porriga kort om ni har tur.

Puss puss puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0