Pechabel

Stannade uppe tom det ljusnade och jag hörde fågelkvitter!...tokmysigt!
Jag såg lite på film, laddade ned klassisk musik med pondus och drömde senare att min syster fick barn. Barnet var gulligt i allafall! ;D

Idag skall jag äta frukost i två timmar tror jag, plugga matte/spanska och göra om mitt rum om jag har ork och tid;)
Jag måste ta ned att höstkläder som jag inte kommer att använda nu i vår för jag e så förbannat trött på dem. Mor och far är vid båten, Carl till sin lägis och Anna och jag hemma. Jag ser inte mycket från mitt fönster från min säng men jag tror att det är fint väder ute. Skall isåfall äta frulle på altanen.

Ikväll ska jag passa mina gullungar till kusiner.....tokmysigt!
Därför är dags att hoppa upp o göra nytta innan dagen försvinner.

Kram


image292









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0