Tidigt...

Det är tisdagmorgon och jag har inte fått min sovmorgon på evigheters evigheter. Idag fick jag ta 08.00 bussen för att ta mig till skolan och göra excel prov!.....inte kul på något vis. Fick dock ett samtal från Amanda nu precis som förmedlade att hon skulle ta en tidigare buss in för att hålla mig sällskap. Mys är hon.

Sitter nu här med philip som gör ngt på sin dator och jag hade tankar på att sätta mig och plugga matte men när jag väl satt där fanns inte orken med mig längre och det blev blogg i stället. Kanske inte så vist men roligare i allafall.;D

Blev färdig halv 10 med provet och våra lektioner börjar 12!....ryck
Det är dock ganska schyst dag idag....typ eget arbete hela dahn!----

Mami o jag skall till båten imorgon, dagen då jag inte behöver plugga allt för mycket efter. Har dock spanska nationellt så lite fraser bör jag plugga in. Fint väder är det här i kungsbacka för er som inte har tillgång till fönster.Skall sätta mig på altanen ocg plugga matte. MÅste  skriva mitt svenskatal meed å inte Helds får anfall.

Puss o kräm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0