Vallda

Idag har jag (gör fortfarande) passat mina kusiner. Det roliga är att madde ek sitter några hus bort o e ball. Vi är grannar för en kväll!

Min moster och morbror år på 70 tals fest i byggdegården bredvid och people in the 40´s springer omkring på gatan och skriker. ....nej men.
Jag, kajsaoch maja somnade i en hög i soffan när vi såg på körslaget. Maja låg på min arm och Kajsa på andra sidan. ...mys var det det ;D
Har inte pluggat nååågonting idag så det får bli morgondagens, eller idag om man skall vara exakt, uppdrag.
När jag kommer hem skall jag ta en lång dusch och krämmoys på mina små händer som e supertorra. Jag e jättetörstig, vet inte vad som är fel med mig.

Haha, kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0