whos who


Hej, du har humörsvängningar som jag inte tål nu för tiden, undrar hur det e gentligen?

Hej,  vill jag inte prata med dig igen, trodde du var ok, men det visades inte stämma. ha!

Hej, du är mys, även om orden är få i telefon så är du min babygirl.

Hej, jag måste köpa Niveakräm XXL men trevlig är du

Hej, du beter dig lite udda nu för tiden. Hoppas att allt är bra?

Hej, du e en conny

Jag får för lite sömn nu för tiden pga av dig, men jag gillade draget du gjorde för din tjejkompis :;D

Hej söt, jag gillade ditt hus och det förnuft du har som Amanda jl inte har ;P haha

Hej, skall ringa dig nu för jag kom inte ;P viiiiiille inte ååka spååårvagn själv 00.00

Hej, kommer älska dig alltid och det du kommer kalla din hund:)saknar dig när du e borta.


//xoxo


C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0