Get up get out get away

Idag hatade jag vädret. Nästan lika mycket som jag hatade det igår. Vill ha tillbaka sommaRn tack, like now?
Jag mådde halvkääs hela morgonen och gick däför hem efter första lektionen. Väl hemme åt jag gurkmacka, blåbärssoppa (som skall vara nyttig sägs det):O och sov sedan en stund. Som ni vet och säkert har läst 100 gånger så e jag mästare på att sova. Gör det som bäst i bilen/framför tv/dator.
Nej men sanningen är att det suger get att vara hostig o svag i största allmänhet. Kan också ngn svara på min fråga gällande den ytterst underliga blandning av mat vi fick i la bamba de aranäs idag, inget rent koncept liksom (?)

Imorgon har vi Ei-day eftersom fula treor gör prov. Skönt säger jag, halvkul säger de snart de blivande studenterna. Synd att det inte finns en smiley som pekar finger fick vi höra från en viss sjöbäck på msn för en stund sedan.

Nu lyssnar jag på snow patrol och tänker lite lustigheter och saker jag saknar. På tal om saknad!..tänk när alla treor faktiskt går ut. Då är vi störst. Jag vill inte vara det:/ Känns som om jag började på skolan igår. Har inte ens lärt känna alla i min klass. HAHA ..fan va elak jag e och en gnutta oföskämd. Trean verkar bara inte rolig. Vill inte ta studenten heller, isåfall själva dagen men efter den då?
Alla reser bort och alla tappar kontakten och alla växer upp. Tänker jag aldrig göra som en vis pojke en gång sa, vår kära broder Peter Pan. I mars fyller jag 18 på den 18de, vad ska jag med det året till. Detta betyder att jag måste sluta vara ung o dum den 17. Haha..nat

Jaja, nu så skall jag dricka wasser.kRAN

Vaknde av att någon som jag sov på pussade mig på huvudet förut:)



She loves boys with the arms;-) vem gör inte de?fniss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0