hueee

Nu är jag hemma. Var i skolan en stund idag och hämtade lite böcker inför morgondagens lektioner och åt lussebulla med mandz. Vi gick två meter bort till det nya konditorit som ligget mitt emot skolan:) fint var det och goda lussekatter kahn jag lova:=)

Efter det gick jag Frida och Isabell till Taras utförsäljning. Hittade ingenting kul dock. Vi for sedan vidare till K mas där saks väntade. Fy fan va jag har jobbat hårt!.......vi har ju börjat med utförsäljningen idag och det var bara jag och Ingela. Kön var 10 meter lång och vi var inte färdiga för än tjugo över 9:(
Det sista så höjde vi musiken i butiken och jag städade. Sedan köpte vi skumtomtar och Ingela körde mig hem där mat väntade. Hade inte ätit sen frukost, det misstaget ska jag inte göra om imorgon då jag efter skolan skall befinna mig på samma ställe igen. Imorgon är vi dock fyra som jobbar + praktikanten. Sen skall jag på Taras glöggkväll och  på Alfons glöggkväll där Z jobbar.

Nu skall jag sussa eftersom skola väntar för första gången på veckan:)
Skall bli mysigt!
Puss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0