Le day is over

Nu är helgen slut och så är också jag;-)
Vad som hände denna helg förutom Amandaz hemliga sovpartner lördagsnatt  är hemligt. Ialf vissa ting(fniss)

Imorgon är det ny dag, ny vecka och nya friska tag.

Idag har jag jobbat och mongobarnen på saks var pain!.....Tobbe o Johan har skjutut gummiband på min rumpa hela dagen och sagt till varandra: Vad är det som tjuter, hör ni att det tjuter och piper? när jag pratar med dom:(
Nu ringde Z och ville att jag skulle joina bio med flickorna, coffe o rohana men jag orkar inte+ att jag har plugg att göra!
Hade vart mys dock:)

Nu skall jag käka, har bara levt på pepparkakor och ljummet vatten hela dagen!

Kissoncheek






Kommentarer
Postat av: Candyman

vatten? utbytt mot kaffet då. bra jobbat holmberg ;)

2008-11-30 @ 23:05:15
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: hahahah

<A HREF="mailto:special[email protected]">special[email protected]</A>

2008-12-01 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0