Popopoker face

Ligger i sängen min i PJ och pratar med en stockholmare som ska passa sig;-)
Syskonen e hemma för kvällen men åker igen imorgon. Båda är undernärda eftersom de lever på smal studentmat. HAHA
Nej men serri, gaad va skönt att bo hemma med stort kylskåp XD

NU har jag inte hostat på 15 min!!!!....wuhu
Har druckit 14 glas vatten idag och ätit 8 st alvedon och sovit i 3 timmar.....stil people STIL kallas det. Nu ska jag äta flingor och jag har petat ur alla torkade bär i paketet o lagt dom i min skål^^

Ska painta naglara och lyssna på poker face!........xxxxxxxxxxoooooooooo





Här kommer lite shnygga pics från Fredagen!
Fotografen är sötisen Frida:)








Kommentarer
Postat av: lina

åh vart ifrån är din kompis fina fuskpäls? :)

2008-11-30 @ 19:41:21
Postat av: Clara

Hon jagade ett djur och flådde det!:)

neee...tror den är i från replay

2008-11-30 @ 21:11:08
URL: http://stilofiness.blogg.se/
Postat av: Amanda

nä Clara den är faktiskt från Juicy Couture :D

2008-12-02 @ 17:18:35
URL: http://mandasz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0