Pookie

Denna helg kommer vara fullspäckad med jobb och lek. Imorgon är det studiedag och jag skall plugga matte har jag lovat mig själv. Borde sätta igång men de homosexuella på bonde söker fru är så himlans söta(L) Jaha ni mitt hjärtas fröjd, helgens motto kommer i alla fall från Metro station, seventeen for ever! ahaaaaaaaa..sjuk e jag.

Skämt o sido. Vi diskuterade idag om fjortisar e en subkultur?....isåfall har jag också en subkultur som kallas efterbliven. Fast det är redan taget:/Den som gissar den jag syftar på får choklad i naveln. Haha...det är ett pris asså?
Saknar båten så jävla mycket (svär inte i tv). Vill bara ut o segla, skall fasen ta en resa till Turkiet o segla, Mandz e på!



You are young and so am I.
And this is wrong, but who am I to judge
You feel like heaven when we touch
I guess for me this is enough

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight

Nu funderar jag på att ringa en viss person som e arj:/ Men med ett blinkande öga skall nog detta ordnas...hhhhhhha, notpotnot. Just det, go girl Z!







Kommentarer
Postat av: Gabriel

Philip

2008-11-19 @ 20:44:39
Postat av: Philip

Philip?...Jahajja för det var jag som kastade en grill på Clair!

2008-11-19 @ 20:54:12
Postat av: Clara

HAHA, just det!..vafan gabriel!;-)<3

Han pussade faktiskt på det röda minns jag:)

2008-11-19 @ 20:55:36
URL: http://stilofiness.blogg.se/
Postat av: Anton

haha, jag tog "scouter". fick mvg dock, du kan få det om du vill, hahah

2008-11-19 @ 23:09:25
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Mrs H

Rätt ok blogg... Hej Anton, förresten!

2008-11-20 @ 18:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0