Craze

elo bebbes. Idag har jag varit på K-mas och fått gjort det sista med rummet mitt. Mathias och Moa åker hem idag:( men de kommer igen den 19/12 har jag för mig :)

Igår var det Lärdag och jag var i staden hela dagen för att inhandla de verse ting. Sedan kom Anna och Karin och vi klädde ut oss.
Karin=Charlie Chaplin
Clara=Prinsessa
Anna=??....tallkotte vs. Rävjakt?

När vi står mitt i allt inser vi att vår sista buss till kba går om 2 min. Vi kastar på oss kläder och springer allt vad vi kan till bussen som vi han med turen som vi har. Anna med en burk och påse med stövlar i handen. Polis stod vid dagiset btw?...hmm


På bussen frågar en kille mig om det är med en drake i törnrosa och detta kunde jag bekräfta. Jag var ju prinsessa för kvällen (fnissssssss)

När vi väl kommer till staden så stannar inte bussen och vi hittar inte vägen, vilket leder till total förvirring i cirkus 30 min. Tillslut kom fram men drog ganska snabbt då vi sprang till nästa buss till Onsala. Missade denna och visslade till oss en taxi till David. Coffe mötte oss i kylan och resten av kvällen dansade vi. Rorre satt i en garderob med Coffi annan och mimade west life och vi åt mandariner, Ted spelade piano:) Det blev streetdans och sandätning för vissa?^^

Anna och Karin blev skjutsade hem och jag och Ted efter boys boys boys for med sista bussen till Kba efter en stund. Efter fin sång från Teds bror på stationen så for jag hem. Väl hemma efter kylan kunde jag inte sova trots att klockan hade slagit gryning så det fick bli SATC Movie;-)

Kändes som om vi motionerade hela kvällen men roligt hade vi!


Nu skall jag sätta på mig varmare strumpor och ringa en viss baabe som kommit hem från ett visst amerikatt:) Har redan pratat med henne två gånger idag, men vad gör en tredje? hihi

Skola imorgon, jag e faktiskt ganska taggad tro det öller ajj:) SEs då, pussas!









Kommentarer
Postat av: david

vad hände om penisbloggandet?

2008-11-02 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0