Snusklubba

Haha, nu skulle ni allt sett mig med rullar i håret och hårtorken högt i skyn.

Igår var det lugna fredagen, vet inte var det var i luften men stilla var det. Jag åkte in till Karin vid tio och vi två hyrde film och poppa popcorn:) Resten av kvällen låg i vi Karins säng och såg på "what happens i vegas" som var svinbra!...HELLO

Himlen på varlaplatån var något konstig kunde vi konstatera då den var gul, rosa, lila. hmm....
Sedan gick vi till min buss o jag sprang (!) från Donken till stationen på 3 min. T.o.m. 2 bussen hem var småtyst. Antar att människor laddar batterierna tills idag;-)

Nu sitter jag här och väntar på en Zingaropoli, en Anna och en Karin. My parent ain´t home för kvällen.

Just det!..det har varit inbrott hos mina grannar.(-heelp-
Vet inte om jag vågar sova själver i kvällen:)

Nu ringer coffe så PUSS.....

Vill också ta tillfället i akten och tipsa om min kära vän Anton Johannissons blogg, lussepojkarna.blogg.se
Har du inte redan varit med om äventyret så ta en titt nu;)
Kram










Kommentarer
Postat av: Anton

hahah, tack ;)underbart! "äventyret"

btw, så är väl du en egen grupp på Liseberg då. Det finns ju faktiskt också fler har jag upptäckt idag.

2008-11-16 @ 09:57:20
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0