Broken code

Hej snoriga ungdommmmmmar. Idag var det skola efter ett kort och kallt lov. Sitter i min 1 o 60 säng (sant) oh pratar med en amanda zingaropoli. Lyssnar på lite Green day och tar det lugnt. Har inte så mycket val med denna förkylning. Borde plugga lite äffärsjuridik också men tror sova är ett bättre alternativ så jag orkar upp i gryningen. Suskonen e hemma för kvällen och förstör min städade nedervåning :/P

Inatt fick jag för mig att mitt rum var varmt och öppnar därför fönstret tre dec över mig. Detta resulterade i ett minusgradigt rum med västliga vindar och en skymt av snötäcke på golvet. Kändes sådär när törnrosa vaknade
Har slaviskt följt kenzas blogg denna vecka eftersom hon säger hejdå till Teo på kreta nu. Tycker allt synd om henne.

NU LADIES skall jag köra Chris B på hög volym och målA ett lager nail lackie, SIMMALUGNT

puss




sÖT :->
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0