Bus med flickorna

Idag när jag vaknade så kom amanda med frukost på sängen till mig, som bestod av flingor med bär, apelsin, apelsinjuice o te:) Så himlans söt e hon..
Vi kollade på GG avsnitt o tog det lugnt och sen åkte jag med frank o maria till kba för att spendera åter en dag på sakset. Jag sålde inte två, inte tre men 9 par strumpor till eeen o samma kund. hej jag kan

Sprang med farsdag present i handen i regn hem och sitter nu o grejar med min nya dator.
Igår var vi hos anna o käka med flickorna:) Vad vi gav anna är hemligt men hon hade på dig dem hela kvällen;-) haha
Dom försökte tvinga i mig kebab!!!........o alla som känner mig vet att jag aldrig ätit kebab(slash red bull) och tänker det itte heller. men jag slapp dox
Sedan  inser vi att vår buss går om 4 min och annas mami rejsar till inlag, missade den med 2 sek. Ahhh så iriii 
  Detta resulterade i väntan på stationen i en timma!:/ Vart for vi sen?..jo till simon, tvingade ted möta oss på vägen=)
Kvällen var rolig med segertåg, gitarrspelning och goda skratt i goda vänners lag. Kvällen slutade med SATC mys och sedan promenad hem med fimpen o ted:) När vi kom hem fnissade vi åt kvällen och somnade sedan gott.
 Lovade alla att jag skulle logga upp bilderna när jag kom hem men det var jag för sömnig fer:=)

sEZ i skolan eller på gatorna av KBA



Sötisar


Sötast!






Fashion har flyttat ut;-)




God frukost till GG:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0