Lay here

Idag vaknade jag och låg o stirrade i taket en lång stund till ljudet av regn. Sedan steg jag upp, åt en macka och for sedan till Kba och träffade amanda, Isabell och Frida på K marknaden. Amanda provade en ful väst, neeee....bara skämtar snuttan. Den var cool....very Kate Moss;-)
Efter rundvandring åkte jag till Anna och käkade middag i nya lyan. Sigge bet och gnagde på en råtta i filt. Kom på att jag också vill bo i stan så här års. Det är hela tiden liv och rörelse och upplyst. Det finns lampor i Kungsbacka kommun också men inte samma energi. Kanske ska ta mitt pick o pack och flytta till en liten etta. Skulle nog inte klara mig spec bra med tanke på att jag och ensamhet är = depression vilket leder i 8 fall av 10 till självmord enligt mig.

Jaja, lägenheten var fin alf. Väldigt myzzig lixom:)
Nu är jag hemma igen och ska fortsätta på det plugg som försigick i morse en stund. Skall lägga mig i tid ikväll, jag HATAR torsdagar. Men skall nog inte vara med på idrotten imorgon eftersom jag är hostig:/ Får se vart vinden tar mig?..eller hur lyder uttrycket Z?...kids today and love;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0