Strass!

Hej mina keraste!
Nu har jag städat mitt rum och öppnat fönstret så det är nordpolen- kallt!
Nu sitter jag i soffan med mor och far, vi är den nytänkande familjen, vi som tagit "umngås" till en ny nivå då vi alla har en dator i knät.

Jag är trött och en gnutta hungrig trots frukost bestående av macka med fig. Nu skall jag ta på mig lite kläder och med min far bege oss till freeport för lite söndagsaktivitet. 
  Nästa lön kommer gå till julklappar, jag frågade familjen om dom kunde önska sig en teckning för jag har inte lust att köpa ngt i år. Hoppas dom förstår...
Vaknade halv nio i morse av att en bakfull flicka flåsade mig i nacken och kramade mig som en snuttefit. (sött)
Fick genast för mig att jag skulle kasta ut alla ur mitt hus. Deras buss gick ändå inte för en två timmar så jag, amanda och coffe la oss kollade på Family Gay och drack äppeljuice. 

Igår var vårlöksvägen 22 tomt och amanda kom o överraskade mig när jag stod där i morgonrock. Sen kom alla balla coola som finns(????) i form av anna lollo o karin coffe o sebbebebbe  adam skårvik o fimpön. Jag och coffe lyckades hitta smällare och nostalgin fanns i Josefssons ögon.  Sedan kom även en körande Johan med det sjöbeska gänget. Joar och rorre verkade ju komma bra överens trots delade värderingar...hm?
Galnast var iaf Amanda Yolanda Zingaropoli som hade blicken som en 14 åring som smugit sig ut genom ett fönster för att ta igen de 14 jordsnurr som inte dansats.

N u  p y s e r   j a g .......chipp chipp!!











Lulubell and moi


UppfinnarJocke



Kommentarer
Postat av: lol

han på sista bilden är ju bög

2008-11-16 @ 15:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0