Pepp

Sitter och kollar på E-true hollywood story med vänner. Fasen vah jag saknar det!
Har också fått ett delicous virus på min dator, love is in the air. Så det kommer upp en skylt mitt i allt.

VARNING!!..DU HAR 44 INFEKTIONER!!  VARNING
mAN BAH: chill, pappa fixar.

Klockan är tre på dagen och jag sitter i min Mulan PJ med den galna draken på och har det skönt:)

Igår jobbade jag liksom alltid och sedan sprang jag och Robbin till bussen som skulle ta oss till onsala. I går natt drog jag typ ut sladden till min telefonladdare så när jag vaknade hade jag rött batteri. Robbin har likadan telefon som jag och bytte ut våra:)tacktack
gårkväll käkade jag och mandz hemma hos henne och drack 40 liter coca cola var. Sedan drev vi lite med en pojke på min msn. Han ville ha en nakenbild på pippi så vi gjorde flätor och fräknar på amanda i underkläder, svart vit bild och ögonbindel på amanda. Undrar om han förstod? ..hm
Bussen hem träffade jag snygga flickorna Alexandra och Johanna som skulle ut, hoppas ni hade kul:)

Kissonthelips





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0