Walk in the park

Hellosaferiders! Idag spenderade C ännu en dag i den sexiga pyjamasen tillsammans med tv kontrollen. Vi är kära nu
<3<3<3
Jag har mest fösökt sova bort den här hemska hostan som inte lämnar mig, anna sa att jag skulle se det på den positiva sidan GREAT ABS Challe!
hmm...jadu
Vill bara ge pris till alla 90 ior iår för de äger skiten, nehj.....eller vissa kanske. jUST det på tal om 90 ior, vi ska sätta upp en viss person på Antons datefirma Kärlekshösten 08:)


Tack till alla sötisar som skickat krya på dig medelanden och ringt förresten, trots att jag avbrutit med mitt hostande i en kvart^^   love till F A mina hjärtan:)
Skall försöka palla mig till skolan imorgon men bara det inte blir värre, skall jobba denna vecka:(
Jaja, har inget ni behöver veta att avslöja så det får bli en dag av rolig bloggning i det framtida!











Så här önskade jag att totte såg ut:/...söt och stilla och inte bita Amanda Z i foten!!




Kommentarer
Postat av: Anton

hahah, gött! vem ska ni sätta upp? vi behöver fler folk nu ;)

2008-11-25 @ 20:52:14
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: drogade barnet på våningen

möjligtvis drogade, inte äckliga...

2008-11-25 @ 20:53:06
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0