Homedaus

Hej alla, hoppas ni har haft en roligare dag än vad jag har haft :)
Jag har suttit i min soffa och kollat ut på regnet, spelat spel på spela.se, sovit med min katt, kollat på gamla avsnitt av gossip girl, läst gamla sparade konveriationer från gamla flammor på msn (raw) ringt och trackat anna i telefonen, klippt hål i min strumpa och sett på smallville.Va fan vill Lex Luthor, han blev mobbad som liten och föröker nu identifiera sig med ungdomar?...go and play with kids in your own age typ?

Imorgon är det utvecklingsamtal, elr kvartsamtal som det hette på den gamla smedingtiden. Aja, ses i plugget goingar.





undrar hur många gånger jag sa "gamla" i denna bloggomgång


Kommentarer
Postat av: moa

aldelles för många. du borde använda lite gamla ord istället clara. som "uråldriga", gamla känns lite väl modernt. om du vill ha min åsikt. rawr. (;



puss! (jag har ingen humor kvar. stackars mig)

2008-10-22 @ 21:51:51
URL: http://moalinjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0