Höstens kyla

Hej alla smarriga. Igår var det Tisdag och jag for in tidans som attans till min syster för att hjälpa flickebarnet med flytt. Ikea blev det och även jag gjorde inköp till mitt nya rum :) Sprang sedan till Mac och bytte om och sedan hem till Kba igen där jag mötte flickorna och Eric för fika, vilka är då dessa fräschingar om inte Anna och Karin ;)
Efter mycket kaffe och paj kom det små överraskningar in genom dörren till allas förvåning. Vilka dessa var kan hållas hemligt ;-)

Efter planering av helg vandrade vi mot la statione di Kundsbacka och inväntade de verse bussar. Vandringen hem var kylig men anton gjorde mig sällskap :)
Slutade dagen med ett GG avsnitt, ska också börja kolla på Californication elr vad det nu heter sa Eric!:)
Nu skall jag tvinga far min att sätta upp hyll-fan i rummet mitt så får jag se vart kvällen bär sedan ;)

Lova you













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0