It´s not a bird or a plane, it´s my heart and it´s going away

Har haft utvecklingsamtal idag och det gick hyffsat bra måste jag säga, jag och lellus komm ganska bra överrens tycker jag allt ;)
Nu har jag solat näsan, ätit macka och kollat på slutet på interview with the vampire som var läskigare än vad jag ville minnas., grumt bja iallafall:)

Nu skall jag pyssla lite..
Saknar både Moa och Mathias men snart kommer de hem(L)

Saknar också Binky girl, hoppas hon har det bra i Amerikatt :)

PUSPUS
¨






Även om hösten skall bli mysig saknar jag sommaren till tusen. Månarna då jag och lj vandrade hem och satt och såg hur solen reste sig över gottskär. Dagen då amanda och jag skulle baka och träffar Rohana och han erbjuder sig att själa smör på en fest åt oss. Vi sa tack men nej och for till Mariedahl på två röda och köpte smör och äpple. På vägen hem kommer en bil och kastar en banan på oss genom fönstret. Höll på att kissa på mig av skratt. När amanda körde med moppen över åkern eller när jag blev förföljd av en man i Fjärås och grät. (roligare nu i efterhand), Amandas favorit i repris: Benjamin bugar sig för Amanda när vi är ute och hon skriker´, ahhh ta inte i mig!!

Love is in the air people....or was



Kommentarer
Postat av: Anonym

minnen!

2008-10-23 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0