Känner mig såväl som du

Jaha, då var jag tillbaka igen. Två bloggninar på en dag, speciellt kan vi också kalla det, om inte unikt och en smula förvånande. Dagen har varit bra tackar som frågar, kom prec hem från ett regningt och blåsigt onsala där jag haft lite onsdagsaktiviteter hos Amanda Johansson Landell, hmr..ja hon...jag vet vad ni tänker.
Dagen hos amanda slutade med att jag somnade under täcket i det nu s.k rosa rummet och fick springa till bussen på klarisplanis.En rolig person kom på den blå bussen och jag hade ngt att göra under resans gång. Det var tre kineser/koreaner/japaner/vietnameser /who knows or gives a fuck) vilket var helt otroligt. Dom talade i tecken i oral form och jag kände mig exotisk som kom ifrån en så öppen förort. XD
Ímorgon är det torsdag, den längsta dagen ut av alla och jag är taggad 75 %. Idrott på slutet.....njaaa säger vi som spontan reaktion.

På fredag kanske vi skulle tvinga vår kära sam intare att ta en fika, det vore allt på tiden. Min vän Gabriel säger att han aldrig har förstått sig på den umngåsformen?.....kan inte hålla med,

Om du inte fanns?

Jag skulle sätta mig på ett tåg och låta Kungsbacka va, skulle få den tiden över för mig själv som jag inte vill ha. Jag skulle inte kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans, jag skulle sakna den där stunden som vi har efter vi blivit sams.

Till den som känner sig träffad.


Nu skall jag pluggah....Puss på er som läser Stil&Finess.














Kommentarer
Postat av: moa

är mycket nöjd med uppdateringen. och ser oerhört mycket fram emot skvallerbomben som jag hörde talas om där någonstans i mitten på dagens första inlägg. mumma som jag säger. puss

2008-10-16 @ 14:53:47
URL: http://moalinjer.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen får en puss då eftersom ingen läser bloggen

2008-10-16 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0