Love lock down

Varit i Köpenhamn i två dagar, Torsdag och Fredag. Vi bodde längst upp på ett hotell och hade utsikt över hela Köpenhamn åt båda hållen, fint va det:)
Jag gjorde ingen som helst shoppng i Danmark förutom lite vin som fick följa med hem. Jag sov genom hela resan och Anna tog 450 fula sovkort på mig som aldrig önskas ses igen. Jag är så läskigt ful när jag sover i bilen, söt säger anna men sanningen är att jag ser ut som trampad mask. 
 I Lördags var vi hemma hos Zingaropoli. Jag amanda och Frida åt Thai och en glas vin, sedan kom  boysen. Jonas och filip dansade och Rohana sov med byxorna på huvudet med en strumpa i handen;-)
Sedan gick jag och Jonas hem i stormen, man kunde vrida ur mina strumpbyxxor. Jonas såg ut som en läskig ryss i pälsmössan :o

Söndagen gick åt till plugg och nu är det måndag! Dagen har varit bra men trött har jag allt varit. Glömde frukost och då blir jag grinig som ett litet barn:(

Veckans låtar:

Love lock down- Kanya West
Say my name- Destiny´s child
Auld lang sang- Mairi Cambell

Nu ska jag plugga och kolla GG. LOVA YA (K)
 

Hotellet




Kussen Maja o jah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0