Run

Idag har det absolut inte hänt någonting. Kanske en elr två....
Jag har hostat hela natten och stannade därför hemma från shcoolen och sov. Tog mig dock in vid tvåtiden för att säga hejdå till Binky girl och försöka lösa Fn rollspelet. Jag har hört ett elakt litet rykte om att Julia satt i buss- lennarts knä på 731 i nästan en hel kvart?? Här slängdes det med svalligt hår och krattades öppet åt lennarst charm och karisma.
Oj vad roligt det är att vara 17 och singel kunde man höra Julia skrika när hon klev av bussen vid Lollipop! ;-)

Min mamma ringde och sa att jag skulle ta en hostkvöka med morgfin i??...jag skall ju till skolan imorgon, kan jag inte vara helt borta. hmm










Kommentarer
Postat av: M

man ska inte skoja om L. du gör mig orolig här borta. ovetande som jag är.... haha, puss

2008-10-21 @ 18:08:00
URL: http://moalinjer.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0