Viva la vida

Jag och amanda skulle ta en fika i fredags med Robert. Amanda skadade dock sig på tennisen och vi blev otaggade. Efter en timma åkte i i allafall in en snabbis innan vi fortsatte kvällen.
Åkte in och tog en fika med Zingaropoli och mös i skydd för regnet inne på Karma. Sedan kom Karin och Anna med choklad och vi skulle bestämma kvällens planer:)
Vi begav oss till Fors där amanda skulle hämta hem ett viss spänne?..kom det med hem är fråganö
Johan körde oss till Joakim där små pojkar väntade, jag åt en sjukt äcklig godis från bilia och tappade bort telefonen för några sekunder.
Sedan körde Johan amanda och mig hem, jag pix paxade framsätet för att få kontroll över cd spelaren. Det fick bli summer hits typ 2003, jum.
Vi pratade känslor och regn och sedan gick jag och amanda hem i långsam takt under stjärnorna. När vi kom hem till amanda åt vi vindruvor, drack fasligt äckligt vin som vi sedan hällde ut för att det smakade död italienare och åt annas choklad som hon glömde i amandas väska.^^

Det var en mysig kväll....:)
Puss





Så här vill jag sitta och plugga :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahha du skriver så bra Clara!! oo i love you!

2008-10-24 @ 04:53:21
URL: http://mandasz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0