The moment i said it

Hej alla galna lovbarn. Idag har jag bytt rum, varför har jag bytt rum jo för att det är ett större fönster i min brors gamla rum. ^^
Sprang omkring i damm och möbler hela morgonen oc tog mig sedan in till vårt kära Kba för att möta Mathias för fika. Brysselhoran som förut var pojke har nu blivit man, roliga saker från Bryssel hade han att dela med sig av. Han tvingades också svara på min dumma frågor, som vad händer om man kommer 5 min efter att man måste vara inne en fredagskväll eller om dom får äta hästkött OCH DET FICK DOM SKA JAG SÄGA ER.

Igår var vi på tjejmiddag hos Amanda, vi åt pasta som var galet god, 5 poäng till JL. Jag och Lisen for sedan hem, fick som vanligt springa till klaraplan:/
Tjejerna gav amanda ett fint armband och jag gav henne "Knuspirige" som är valmostång på tyska och billig rippoff på sprite:)
fint som snus

Moa var där också, jag blir så glad bara jag ser min lilla ängel. Välkommen hem girl:)

Inatt skall jag sova i mitt nya rum och det kommer bli lite läskigt. Imorgon skall jag palla mig til stan och sedan till ikea med anna och carl. Sedan blir det mys med flickorna på kvällen:)

Nu skall jag resa mig upp från detta dammiga golv och flytta en stol som står fel. Puss på er älsklingar små=)
Saknar flickan i Miami.



Nu haglar det :O


Kommentarer
Postat av: Amanda

nejj jag som gillade ditt gamla rum!!

2008-10-28 @ 14:11:46
URL: http://mandasz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0