Kids

Hej alla!
Idag har det varit Onsdag och en ganska bra dag faktiskt:)
Åt en lång frukost framför tv.n och började dagen med lite sjävlständigt arbete i Italienskan. Imorgon skall jag och Foffi hålla föredrag om Umrien. Ja ni.

Efter skolan gick jag och min Italienskakompis till stationen i solskenet. Imorgon är det torsdag, den längsta och jobbigaste dagen men idrott på slutet. blää
Efter skolan skall jag till stora staden och träffa systra mi och sedan fika i goda vänners lag. Det är så fasligt kallt i mitt hus så snoken min är som en isbit, liksom fossingarna:(
Pratade med Jonas med  laddaren till min dator på magen för att inte dö av kyla. La laddaren på Totte så han också skulle på lite värme :)
 Jag vill på morgonen när inte emma är med, åka buss själv. För det är bara emma och jag som förstår varandra på morogonen, dvs att man är trött och måste inte prata konstant. Och om vi pratar så pratar vi om roliga ting. Men när jag inte sitter bredvid henne så kommer en massa andra som man skall kallprata med och allt jag vill är att få 10 minuter av tystnad. Jag låter som en gammal tant, och det är jag också...circus 80 på den punkten;D

Idag när jag gick hem så var det en liten kille och en liten tjej som gick hem från bräckaskolan och höll varandra i handen. Dom var typ 6 bast och kära. Jag tog ett kort i smyg....fnisssssssssss HAh

Nu är klockan 20.48 och jag är redo att krypa till sängs. Sov idag när jag kom hem i sittande position och  åt en av min mormors goda bullar hon har kommit med:)

I helgen är det helg. PÅ fredag skall jag dansa med amanda och på lördag ska jag dansa med amanda och sen skall jag till Jonas. Har haft adhd på honom för att vi inte setts på hela veckan men vi kom fram till att detta inte var hans fel riktigt. Nästa vecka blir det inte så stressigt så då har vi tiden:) Jag kan lätt bli patetiskt jonas längtig.

Nu skall jag gå upp och se vad mina päron har för sig, om de dött eller ngt.
(tvi tvi tvi, peppar peppar ta i trä, ska aldrig hända, får aldrig hända till gud jag nu detta sända)
HAHA


PussPÅerPissRåttor










Kommentarer
Postat av: moa

clara min kära vän. nu tycker jag att du får ta och göra en förbättring på updateringsfronten. Vill ju höra massa skvaller hemifrån fattar du väl?! Seeees snaaaart!!! PUSS

2008-10-14 @ 16:55:33
URL: http://moalinjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0